Update Entry

Lately susah betul aku nak luangkan masa untuk update blog aku yang dah tak tahu nak cakap macam mana dah nieh. bersewang.. berdebu semua lah.. kalau ada tumbuhan dalam nie mesti dah semak samun dah kan. Terpaksa aku upah saper2 untuk buang semua semak samun tueh. yer yer akan-ku cuba hupdate blog entry bulan nie selalu okeh.

 

Pasal kejer tak perlu lah apa aku nak cakap lagi.. memang busy giler babas. Minggu nie ajer aku dah kejer 7 hari seminggu yerrr. yuppp takder cuti. Hari nie (sunday) pun aku pergi kejer yer. Pagi tadi aku masuk jam 10am to 4pm. Banyak giler kejer nak kena buat. Kalau tak dapat bonus tahun nie tak tahu la nak cakap mana.

 

Tak sabar rasanya hujung bulan nanti. 23rd – 30th July aku nak pergi bercuti bersama family. Tempat percutian belum tahu lagi tapi kemungkinan besar kitaorang nak pergi langkawi. Any recommendation nak pergi mana? 

0 Response to "Update Entry"