Kejer kejer

Haaa kejer kejer kejer.. setiap hari mesti ada yang tak puas hati pasal kejer. Ada orang sampai terbawa-bawa perasan tak puas hati tue balik ke rumah.. tak baik okehhh. So far… kalau ada masalah pasal kejer aku takder nak lepaskan bila kat rumah. Mak pesan.. tak baik marah2 dalam rumah hehehhe. Yer… biler tengok SMS hati aku dah sejuk pun… semua masalah yang berat boleh jadi ringan rasanya bila tengok dwang. Walau pun diaorang tue kadang2 nakal sangat2 sampai boleh pening… nak pengsan pun ada :-S

 

 

OK latest update pasal kejer. Ada 2 budak baru masuk department aku. okeh dah sebulan kot training dwang tapi hasil kejer haaaadoiiiii tak tahu nak cakap macam mana. Nak marah pun takder guna (wasting my time). Aku serah kan ajer pada trainer dwang. cukup 3 bulan tak perform OUT you go. Ohhh ada jugak budak baru dekat UK office dah berhenti kejer kelmarin (tak tahan kata nyer)… dah la skrg time tengah busy giler.. tak cukup orang pulak. Lepas tueh tak nak tambah orang haaaaiiii.

 

 

Sebelum aku start cuti 23th July nanti terpaksa la buat banyak kejer. Yer banyak jugak list to do aku nak prepare… Haaaa tak sabar nak cuti nieh..

0 Response to "Kejer kejer"