Am Lost

IMG00198-20100914-1950

IMG00197-20100914-1945

IMG00196-20100914-1945

Kesian nyer si dia nieh.. Aku jumpa dia dekat depan rumah. Ingat dia just nak lepak2 depan rumah… tapi bila dia nampak aku masukan SMS dalam cage dia terus datang. Meowww Meowwww. Nampak macam kelaparan.. so aku letak sikit makanan dalam mangkuk.. fuhhhh cepat yerrr dia makan. Memang kelaparan dan kehausan. Kesiannnn betul.


Ohhhh dia betina jugak la.. soooo SMS si dia nie bukan pakwe yerrr. Nak bela ke tak? kena tunggu 2 3 hari lah. Kucing nie baka maine coon so mesti bertuan. Pasti tuan dia tercari2. Malang nyer dia takder pakai collar. Camner aku nak cari tuan dier? Kalau si dia nie masih datang kat umah aku hari ketiga.. then kemungkinan besar aku amek la si dia nieh.


Tadi aku dah bersihkan luka di tengkok.. letak ubat.. Tambah air, makanan dan pasir dekat luar. Tak boleh letak dalam cage lagi.. takut nanti tuan dia lalu depan rumah.. bila nampak si dia nie dalam cage mesti ingat aku plak yang curik kuceng dier. So aku kena biarkan dulu dia bebas di luar. Aku just berharap.. takder anjing liar datang.

0 Response to "Am Lost"