Sorryyyy S.M.S

Any changes made this year so far? mmmm tak banyak sangat pun melainkan makin busy dengan kejer. Haiii kejer kejer kejer. Tengahari tadi around 2.30pm macam tue tetiba aku teringatkan S.M.S. dan tetiba juga keluar air mata aku. Hairannn. Now I realised rasa macam aku dah kurang luangkan masa dengan diaorang. Tepat jam 3pm aku terus balik..Pergi dulu PetSave beli makanan & pasir S.M.S.

 

Sampai ajer rumah… S.M.S terus bangun bising2. Yerr tahu stella mesti lapar. Hairan jugak kalau makanan dier orang lain letak mesti tak habis. Tadi tengok mangkuk dia banyak lagi makanan tapi bila aku gantikan dengan yang baru. kejap jer dah tinggal separuh. Sheero memang kuat minum. Sama jugak kelakuan dier… tadi tengok air banyak lagi dalam mangkuk tapi bila aku gantikan dengan yang baru Sheero & Mischa berebut2 nak minum. 

 

Lepas lunch baru aku masukan dwang dalam bilik… Kena pulak hari nie asyik mendung ajer.. tunggu masa nak hujan. Tunggu punyer tunggu tak hujan jugak. Last2 kitaorang tertidur jugak :-p Soo lepas nie aku akan cuba balik awal kalau kejer shift pagi and spend more times with them :-)

1 Response to "Sorryyyy S.M.S"

  1. Boy Says:

    hehhe sensitive jugak ye alan ni :P

    sms manje nyeee nak papa dia serve jugak baru selera